2011-09-26 | 13:37:59

SKRATT

Jag älskar att skratta, det är så himla bra för själen! Att skratta så mycket att hela kroppen viker sig, hejdlöst och utan kontroll! Det har jag gjort i helgen! Och några dar innan den också! Vet inte var det kom ifrån men plötsligt skrattar jag åt allt, skrattar åt att jag inte har nåt jobb, skrattar åt att jag sover dåligt om nätterna, skrattar åt gubben som försökte slicka mig och Laurina i ansiktet på Kino i fredags, skrattar åt att jag även halkade och föll på Kino i fredags, skrattar åt att det blir jättemörkt om kvällarna jättefort ochsåvidare ochsåvidare

Är ju helt megaskönt med den känslan i kroppen, det som jag gått runt och varit rastlös över VADSKAJAGGÖRAIHÖST??? och det som gjort mig galen FÅRINGENSÖMNOMNÄTTERNA!!! och det som gjort mig lite deppig DETÄRVERKLIGENHÖSTNU!!! dom känslorna har tydligen blåst bort tillsammans med löven, det är bara att ta det med en nypa salt. Bara att vänta på jobbsvar, sova kan jag göra i graven och höst-det gillar jag ju!

Glad tjej har ni här alltså, finns så många människor som jag tycker om och som gör mig glad, och dom tycker också om att skratta och det är ju helt extra fantastiskt när man får skratta tillsammans med just dom. Och att jag vaknade klockan 5 imorse av halsont deluxe gör mig inte så mycket, lite finrexin ska nog göra susen.





0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: