2012-01-28 | 12:03:31

LIKING THE LEAG

Idag gillar jag läget, har mycket ideér på gång och sånt är ju alltid kul! Tänker köpa mig en ny dator en vacker dag, har äntligen köpt en lampa till mitt fönster STORT STEG. Börjar bli litelite ljusare utanför fönstret också, igår fyllde mamma år och det firades såklart med smörgåstårta NOMNOMNOMONOM och släkt och vänner, känns så jäva skönt o va o-bakis! och på jobbet går det också braaaaaa JAJJAAA sen har jag en deal med mig själv - när jag väl har en sprillans computöööör skall jag bli en gedigen bloggare, gillar ju o blogga så man kan ju undra varför jag aldrig gör det?!?! nåväl det enda som är lite jooobigt är att jag är stana-sugen men antingen är mina vänner på jobb, bakis eller i sydafrika, och så är karln sjuk också ack o ve, blir stana själv, då köper jag mest för ingen stoppar mig MUHAHAHA nääääääääääää nu ska jag killas med Stella lite

PUSS O KRAM

försöker hitta bilder till min nya ram, kan bara ha lodräta bilder i den, och man tar ju alltid vågräta DAMN!
i-landsproblem hejhej

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: