2012-05-18 | 16:05:14

BLODSOCKER

Aaaah alltså tull, skatt och moms, det är fan det värsta jag vet!! Måste man betala extra om det kostar över 40 euro eller inte?! I'm going crazyyyyyyy. Har hittat världens smaskigaste skor på Nelly som jag suttit och dreglat över i en timme snart men vill ju inte betala en förmögenhet extra när dom redan kostar en förmögenhet HJÄÄÄÄÄÄÄLP arg blir man, och inte så lite heller

Min blodsockernivå just nu är ju inte okej, är grinigast i hela universum, känner mig som en 4 åring som just köpt den första bollglassen för året och tappar den i grus o skit MEN LIPA DÅ (eller 20 åring som inte får sina skor)

Igår va man ledig för att Jesus for till himlen igår fast för 1000 år sen typ, det innebar partyparty på onsdagen, och det va tammeholi inte illa pinkad kväll alltså, sjukt kul med sjukt kuliga människor SÅJA

Nänä men såklart slutade datorns minneskorts-uttag fungera, jag som skulle va fittigt cool och lägga upp coola bilder

Nu kan ju allt ta sig ändå
(återkommer förhoppningsvis som en mycket gladare och lyckligare person efter maten)

AJÖSS TILL SJÖSS
1 Kommentarer
Mikaela / Ikk:

Åh jag har en perfekt lösning: Jag köper skorna utan tull och skit och så får du dem när du kommer till svenska västkusten och hälsar på mig i sommar. Lovar att resan inte kostar mer än tullen ;) Men du kan få en puss på kinden som plåster på såret.



Hur som helst så saknar jag dig och de där andra halvgalna ålänningarna borta i havet!

2012-05-19 | 00:32:41
URL: http://ikkita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: