2013-02-17 | 20:16:17

FINA LIVET

Har blivit helt totalförälskad i den här låten, håjhåj säger jag, högst upp på min sång-i-duschen-reportoar just nu, finns en till video till den där Rihanna sitter i badkar o lipar, den fick mig o lipa lite å haha (dock måsta man logga in för o si den, va ju naket i den guuu)
 
Allt knallar på, Carro har varit på ön, Michaela o Klara is back, Joshua är hemma igen, Moa har vart på öbesök i helgen och Laurina är på väg (förhoppningsvis redan på onsdag :O) och det är ju bara så att jag är så fnittrigt lycklig över dom allihopa!
 
Har lite höststress men lever efter mottot att allting löser sig alltid på ett eller annat sätt, och det har ju löst sig hittills så varför skulle det flytet sluta nu? nä det verkar ju onödigt.
 
Den här helgen har nästan bestått av pizza rakt igenom, är lite äcklig av mig själv men ändå inte för jag ÄLSKAR verkligen pizza, och på tal om o älska så älskar jag också dipp med popcorn så tänker florra det exakt nu o se på nån dålig bakis-komedi med kissobajs-humor så man skrattar ihjäl sig FLORRFLORR beachformen för 2013 ser inte så lovande ut...
 
Övrigt: dipp med popcorn kanske låter kackaäckligt men det är det godaste! PROVA
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: