2013-01-26 | 10:09:34

LÖRDAGSMORRON

Just nu kan jag inte tänkte mig att det finns nånting bättre än just det här, kaffe i sängen, lappisen i famnen o klockan är inte ens 11 o jag är vaken - pigg o kry! Det var ett tag sen, har mått som en jävel de senaste dagarna, nå jäkla kokkobäng i magen som kollapsar en, så har vart soffliggandes framför Greys Anatomy ungefär 24/7, serier alltså, det är NÅNTING med dom. har varit (bortsett från magkokkobänget) en skitbra vecka (och bortsett också lite från min SÅ-trött-på-Posten-feelis), är så jädrans pigg på nästa höst o va jag ska ta mig till VILL GÖRA ALLT, men nånting ska det bli iallafall! Man kan ju faktiskt göra p r e c i s vad man vill, så det är bara ti o kör! Just nu vill jag bli bagare! Göra fina bullar o tårtor som ser ut som cola burkar HUR COOLT?! Jag skulle SÅ göra en Colatårta, det skulle kunna bli min specialitet!

Men imorgon kanske jag vill bli arkitekt, chipsprovsmakare eller nåt heelt annat, men hur det än blir så kommer det bli jäävligt bra! Det måste man tro! Annars går ju allt åt pipan förstår ni.
 
Övrigt: fail att klockan nu va över 11, jag som ville skryta.
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: