2010-08-31 | 20:18:08

DÅ VAR DET KIRRAT

Känns som jag har blivit limmad med Karlssons klister i datastolen, kommer liksom inte bort härifrån...
Anyway, har bestämt mig att ta upp mitt bloggande igen, har haft en ordentlig torka, ni vet en såndärn som gör att man inte kan skörda, det är ju lite samma sak här, skörda = skriva blogg, har haft en torka helt enkelt! ingen skörd!

Nåväl, I'm back in business och heter nu dansbandlover, började fundera på det där om det borde vara ett S i slutet på dansband...men sen tänkte jag...skulle jag hete technolover, inget S! eller rocklover, inget S! såå jag använde mig av uteslutningsmetoden och kom fram till NO S!

Är det nu jag ska berätta hundra sidor om min sommar? För jag tror faktiskt det skulle bli runt hundra sidor...gud jag ser hur ni gäspar redan, vi tar det i punktform iställlet:

- TAGIT MERKONOMEXAMEN OCH STUDENTEN (aaah jag gillar att skryta)
- NATT- och DAGBADAT
- PARTAJAT
- UMGÅTTS MED BÅDE NYA OCH GAMLA HÄRLIGA BEKANTSKAPER
- JOBBAT MIN 3DJE SOMMAR PÅ BOKHANDELN, DEN BÄSTA HITILLS!
- STEKT
- SKRATTAT
- SHOTTAT 2 JÄGER I RAD FÖR ATT JAG HADE ONT I HALSEN (sen kom jag på att det var ju för magen det var bra! men det kom jag på lite sent...)
- SPARKAT BOLL
- ÄTIT KRÄFTOR SOM JAG DÖPTE TILL FELIX OCH LISEN (nej Elin du skulle inte skriva ut här att du döper dina kräftor DAH)

ää det är verkligen jättejobbigt att skriva ner allt, missar säkert hälften ändå! Men för att summera det...DAMDAM
SOMMAREN 2010 = efter två veckor gick jag runt och klagade på att jag ville ha höst, jag hade tydligen gjort allt som jag tyckte va värt att göra (vem säger så?!) men vips så gillade jag sommaren igen och när jag tittar tillbaka på mina ej-upplagda-facebook-bilder inser jag att FASIKEN VILKEN ROCK N ROLL SOMMAR DET VARIT! I LOVE IT och tro det eller ej men jag är faktiskt redo att rocka hösten också!


Adam, my bro och jag = glada i hatten, bokstavligt talat EHEH

Det blir vad man gör det till...så gör det bra!
och med dom orden sliter jag mig loss från Karlssons klistret och far ut på joggingtur i min nya HOTHOT träningsdräkt som jag fick on my 19th birthday which was i Söndags

CIAO // Elin Kåå

1 Kommentarer
LALSKI:

HAHAH LOVE IT DARLING!!!!!!!!

2010-09-01 | 07:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: