2010-11-09 | 19:44:37

SNÖSTORM

Shitshitshit vad det kommer snö! och vindar! sköntsköntskönt att inte KUNNA gå ut, man har liksom ingen ångest över att man sitter inne och dricker 500 koppar varm choklad istället för att fara ut på joggingtur eller kratta löv eller nåt, det är heeelt okej att bara få va helt enkelt

Har haft en på något vis jättemysig tisdag, tog den skönaste tuppisen på år och dar och sen kom Monica och Trygve på middag, vi har druckit choklad, spelat snille och chillat, mellan snillefrågorna har jag försökt plugga in Engelska tills provet imorgon, seriöst...vi har prov HELA DJÄVULENS TIDEN nåväl det var jag som valde att gå i skola SO I CAN ONLY BLAME MYSELF

Fick just mess av Ida "haha Elin har du kollat in partypicsen på Xit?" nej det hade jag inte, men nu har jag, ser ju typ ut som jag alltid gör...elleeer



Vet ni förresten vad jag gjorde igår? jag spelade snille på samma gång som jag lyssnade på dansband och Elvis, kan det bli mer avslappnande? det var så härligt! Då kände jag en sjukligt stark ro i kropp och själ om jag får vara lite djup av mig mmmm ♥
Sen for jag och sparkade boll (ja, jag gör ett nytt försök med jalkapallospelandet) jag har nog liiite skills kvar ändå, känns skönt! det var alltså en förvånansvärt bra Måndag och Tisdag - till skillnad från Laurinas senaste dagar, jävlar va man får ha otur! Hon kommer snart hit då ska jag ge henne en bamsekram och bjuda på te! hoppas hon blir glad :)

HA DET GRYMT ALLA BRAIGA MÄNNISKOR DÄR UTE

CIAO // ELIN KÅÅ

 

1 Kommentarer
lauris:

hihihi ja blev glad igen ( i af för en stund) varför kokar du inte te o kramar mig fint oftare???? (ja vet att du gör det ofta, men inte ofta nog!! ) puss finis

2010-11-10 | 16:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: