2010-11-22 | 18:18:47

GLÖMDA NYCKLAR

And if this is what we’ve got, then what we’ve got is gold

Jasså? är det så han där James Blunt sjunger

And if this is what we´ve got, then what we´ve got is gone

Trodde jag han sjöng, nu blev det ju en fin låt

skönt såndärnt, när någonting man stört sig på visar sig ha varit helt onödigt att störa sig på eftersom det inte ens varit/är sant, gillar den känslan på samma gång som jag blir lite sur över att jag stört mig på den här onödiga saken eftersom det har tagit en del av my precious time

på tal om sköna känslor: en av de skönaste känslorna jag vet är när småsaker plötsligt känns så värdefulla, som när man glömt hemnyckel och står utanför dörren i -20 och märker att det är olåst ♥ just då älskar man sin dörr (eller kanske man älskar sig själv som glömde låsa dörren?) skönt hursom

dock är det inte lika kul när man kommer hem, har ingen nyckel, dörren är låst och reservnyckeln som man använde dagen innan ligger inne i ens väska som man glömde ta med to school NOT A GOOD FEELIIIS

nej nu ska jag sluta tjattra om fina känslor och om glömda nycklar, men fick en liten TÄNK ATT våg över mig, tänk så många härliga känslor det finns! tänk att man ens kan känna! det är ju helt underbart

nu tänker jag gå och äta en chokladbit och känna glädje för hur förbannat god en Pirkka-chokladbit kan vara

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: