2010-11-06 | 23:46:24

JAG ÄR EN FATTIG BONDDRÄNG

Vilken grym Halloween det blev! höll ut enda till 6 på lördagsmorgonen, inte illa för hej-jag-heter-Elin-och-jag-somnar-så-fort-jag-kommer-nära-en-säng-Karlsson

Idag står det med litenliten text jag-har-morkis i pannan på mig, har egentligen inte det men ändå lite om ni förstår? tråkigt för er som inte gör det för jag orkar helt enkelt inte förklara.

Anledningen till min lilla morkiskänsla är den att oktober blev någonslags karatefylle månad, var ju fruktansvärt nöjd över mig själv för att jag hela september var en någorlunda duktig flicka, inget Arken och jobbade mycket och tjänade cäääsh
Sen kom oktober...har stängt Ålands enda nattklubb (ARKEN) varje fredag, köpt systemkamera för massa pengar, arbetat 0 timmar (failade totalt en lördag då jag trodde jag jobbade, mådde som en jävla gammal sur skosula efter fredagen --> steg upp, spydde lite, gick på jobb --> "nejmen Elin inte ska du jobba idag" SKÖNT MEN SURT ÄNDÅ, MONEY IS GOOD FOR ME) och ja oktober var helt enkelt en festens månad och visst har jag haft kul! visade sig att hösten på Åland inte är så dum trots allt

men nu är det slut

har slagit vad med min bästaste buddy Laurina att vi skall avstå från all slags alkohol resten av november, 20 € ligger i potten, och det är pengar det! räcker ju nästan till 3 flaskor vin NEEEJ JAG MENAR 20 € i kollekt i söndagskyrkan EH

Idag har jag förresten kläckt ur mig en massa smarta jox, b.la. att jag tycker Anders Wiklöf har DET och att det är så skönt att få vara smutsig...och sen bli ren! Och vad kan jag säga mer än att det förvånar mig själv hela tiden hur min hjärna fungerar, jag tänker liksom ändå djupt men det som far ur min mun låter som att det kommer från en pekbok för 2-åringar, love it

nu tänker jag sova godare än godast!
PUSS ALLA FINA

CIAO // ELIN THE MCDONALDSBITRÄDE

1 Kommentarer
yourbestbuddy:

haha vi är så patetiska elin. en månad blev snabbt två helger, o då låter det ändå såhär "hmm i helgen elin jobbar vi ju men hur ska vi undvika det nästa helg??! " men för att citera mcdonalds, IM LOVIN IT

2010-11-11 | 17:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: