2011-04-18 | 11:31:58

AURINKO PAISTAA

Då var man ledig en hel vecka igen då, jag är inte så bra på att vara ledig, vaknar ändå upp stressandes med femtielva planer i huvudet MEN sen slår jag på Efter Tio med Malou von Siewers (?) som sitter och intervjuar Dalai Lama, smartaste grabben in history kanske. Säger saker som "En ny morgon är en ny dag med nya chanser" och "Din fiende är din bäste lärare" Typ att man lär sig om tålamod och tolerans när man är arg på nån, förjävla smart! Så då bestämde jag mig för att strunta i löppasset som jag annars skulle tagit imorse, käkade lite gröt och la på ansiktsmask istället - chillade ner liksom

I övrigt så kom jag hem fredags morse, skulle egentligen kommit hem idag men dom hade ju glömt boka hytt till oss och det va fullt hela helgin så då fick det bli fredag morgon istället JAG KLAGAR INTE
Och som ni kanske vet så kom Lalskibalski hem fredag kväll meeeeeen hon trodde ju fortfarande att jag skulle komma måndag morgon såååååå jag överraskade henne på lördagen HIHIHII BUSIG_TJEJ91
Hon blev glad (för det var väl glädjetårar? ellleeer) och jag blev också jätteglad såklart, stod där i hennes rum och skakade av kärlek typ, kändes helt weird men ändå som att vi hade setts för två dagar sen HOHOJAJA är glad att hon är hemma hel och frisk iallafall, och så jävla snygg! Brun och fräsch som en riktigt fin kiwi - dom brukar ju va bruna och fräscha

Helgen har alltså bestått av Jimmyhäng, Laurishäng, massa vin, tequila UÄÄ, Indigohäng med massor av fina människor, gillade speciellt att få träffa Sampe, Joshi och Danis igen, tror jag kommer digga påsken hårt också, för då kommer det en massa trevligt folk hem, som t.ex. Carrobarro!

HAR MYCKET KÄRLEK I KROPPEN JUST NU
OCH DET KAN MAN JU INTE ANNAT ÄN FETGILLA
9 Kommentarer
Laurinana:

jag läser det här inlägget cirkus 5 gånger om dagen, och fan det är ett riktigt nice inlägg!! men nu vill laurina-har-för-mycket-fritid-ehres läsa ett nytt!?

2011-04-25 | 22:02:47
Laurinana:

jag läser det här inlägget cirkus 5 gånger om dagen, och fan det är ett riktigt nice inlägg!! men nu vill laurina-har-för-mycket-fritid-ehres läsa ett nytt!?

2011-04-25 | 22:03:36
Laurinana:

jag läser det här inlägget cirkus 5 gånger om dagen, och fan det är ett riktigt nice inlägg!! men nu vill laurina-har-för-mycket-fritid-ehres läsa ett nytt!?

2011-04-25 | 22:05:20
laurinaacoolgirl:

jag läser det här inlägget cirkus 5 gånger om dagen, och fan det är ett riktigt nice inlägg!! men nu vill laurina-har-för-mycket-fritid-ehres läsa ett nytt!?

2011-04-25 | 22:06:39
lau:

jag läser det här inlägget cirkus 5 gånger om dagen, och fan det är ett riktigt nice inlägg!! men nu vill laurina-har-för-mycket-fritid-ehres läsa ett nytt!?

2011-04-25 | 22:08:03
Laurinana:

jag läser det här inlägget cirkus 5 gånger om dagen, och fan det är ett riktigt nice inlägg!! men nu vill laurina-har-för-mycket-fritid-ehres läsa ett nytt!?

2011-04-25 | 22:08:15
Laurinana:

jag läser det här inlägget cirkus 5 gånger om dagen, och fan det är ett riktigt nice inlägg!! men nu vill laurina-har-för-mycket-fritid-ehres läsa ett nytt!?

2011-04-26 | 11:26:06
Laurinana:

hahah va kul att min kommentar spammar din blogg. de ville inte funka men nu ser jag ju tydligt att de gjorde det...

2011-04-26 | 11:31:14
Ejlin:

hahahha jag bara WOW 8 kommentarer!! Fetälskar att alla va från dig fast med olika namn haha <3

2011-04-27 | 21:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: