2011-04-10 | 17:04:00

LAURINA EHRES

Min största guldklimp
Världens bästa
Min vän i vått och torrt
Min BFF

EN VECKA KVAR - MISS YOU SO FUCKING MUCHO AND I LOVE YOU EVEN MORE



Akta dig Lauris - jag kanske kramar ihjäl dig när vi ses nästa måndag
OMG


ps. min argometer har gått ner lite när jag började tänka på hur snart jag ska få se hennes fina tryne igen, 100 jävla dagar?! THAT IS NOT OKEY men det är skönt att jag inte vill döda någon längre iallafall TACK ATT DU FINNS I MITT HUVUD LALSKIBALSKI ds.

1 Kommentarer
din bff:

jag blev helt paff nu av ditt blogginlagg har. ALSKAR den dar bilden och jag ALSKAR att vi ses pa mandag (trodde du kom pa sondag men en dag hit eller dit nar vi fixat 100 ska val ga an. las: jag kommer sakna ihjal mig pa sondag) fan later som att birka ar helt mongoejvsam, precis som du ar! keep on rockin, YOUR ON A BOAT. stort hur snart vi ses elin. du o jaaag elin <3

2011-04-13 | 04:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: