2011-04-02 | 18:12:08

LIFT ME UP LIFT ME UP


Kvällen igår blev som förutspått ejvsåm, bubbel överallt liksom, feting najs vaaa
Arken var dock lite dolmsugigt, det är nog som dom säger - man måste vara full för att ha kul där, och jag blev aldrig riktigt kalas så jag såg köttmarknaden med helt andra ögon och blev chockerad och arg, men dansa det gjorde vi! och sånt skall göras! det var grymt kul att shakea och idag är mina tår jätteledsna, men det var det värt!

Ikväll blir det vin hos Emmaaaa som kommit hem, får se om det blir vin alls men det tror jag nog, är ju lite sugen förstår ni hihi ska bli kivakiva att få se hennes fina tryne igen hihi

Annars så är mitt humör idag väldigt uppochner, så det blir antagligen lipfylla ikväll NEEJNEEEJ inte nåt sånt! Det blir finfint!! ni ser - humörsvängningar hejhej

Nej dags att ta sig i kragen, för övrigt hittade jag en gammal skiva häromdagen, med Moby som spår nr 1, lyssnade verkligen på den låten HELA TIDEN, och det VAR SÅ LÄNGESEN så nu har jag BÖRJAT LYSSNA IGEN mmmm ME LIKE IT <3 softsoft
PUSS HEJ

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: