2011-04-04 | 17:39:24

OOOPS DET BLEV VISST DUBBELHELG

Måndag måndag, är ledig hela veckan och det känns helt bakvänt att vara ledig efter nära-magsårsbesvär-tiden som varit, borde egentligen inte alls vara ledig nu för vi har praktik, men jag far ombord på Birka först nästa vecka Birka liksom? Aaah I´m excited, jag och Janina ska rocka konferensdelen och receptionen DAMN YEAH

Så då borde jag ju chilla skiten nu och vila ut mig meeeeeeen jag kan inte!!! vaknade imorse i panikstress för ingenting ungefär, och sånt är ju lite jobbigt, + att jag är tröttare än nånsin så jag borde ju gilla att sova extra mycket men nejnej stress hejhej

Iallafaaaall så har jag haft en himmelens härlig helg, fredagen rockade och lördagen med, förfest på ziczac, Patrik har blivit så jävla bra på Djandet att det inte är sant! och jag var lite halvbakis så det va assoft med lite untzuntz mitt på dagen med ballonger i taket and so on. Sen begav jag mig tillsammans med min vinflarra till Emma Hååå och hade det muchooo trevligt med Sanna Sandra och Emma, sen blev det spontanbesök på Arken - kände mig som en riktig 17 åring - gömde jackan bakom ziczac - ritade en snitzig (såg snitzig ut i mina vinögon då...) stämpel och gleeed in hihi busig_PhliKkkaaa91, fick köra "oooj nej Emma jag tror jag glömt hela plånboken med leget hemma hos dig..." inför vakten också - sånt hör ju till håhåjaja sen har jag befunnit mig i Godby hela söndagen med våfflor och hela köret ME LAJKI MUCHO


Suddig Emma hemma hos Emma (det kanske inte funkar att rimma på samma ord? näää men fint låter det ju ändå) tvingade Emma att styrdansa med mig också till Inatt Inatt, TACK EMMA att du uppfyller min önskningar!


Mysan och Nathalie håller upp lite mumsmums som vi florrade i oss i lördags NOMNOM

Nu ska jag ta ärtan på en tur ut till Godbylandet
PÖSS O HÄJ

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: