2011-08-22 | 17:42:20

TRALLALLLAA

Vet ni hur mycket god mat jag åt just? alldeles för mycket, herrejävlarsjävlar vad lite tomatsallad, rotsaker i ugn och BÄFF kan sitta fint, sitter liksom extra fint på en annars dassig måndag, för då förväntar man sig inte det! Ojojoj överraskningar NOMNOM

Nåååå tänkte gå och shakea lite i mitt rum nu, låtsas att det är fredag och sådär ni vet, feting niiiice MEN först måste jag meddela er att jag hade världens bästa 20års fest i lördag, tsm med Krille (30) och syrran (25) mmmmmmmmmmm ALLT VA PERFEKT FÖRUTOM VÄDRET MEN DET BLEV OCKSÅ PERFEKT ÄNDÅ LIKSOM FÖR HÖRRRNIII - DET FINNS JU INGA DÅLIGT VÄDER - BARA DÅLIGA KLÄDER TJOFADERITTANHEJTJOLEJ!!!

Åååååå varför denna speeedighet? Är egentligen ett trött jävla zombiefall idag, tar nog många sovtimmar tills jag är helt återställd efter denna helg, NEJ NU VET JAG VARFÖR JAG ÄR SÅ SPEEDAD

BATTERY - NÄR KAFFE TAR FÖR LÄNGE ATT LAGA

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: