2011-02-01 | 19:46:43

LIFE IS TOO SHORT TO LIVE IN SECOND CLASS - CARL JAN

Jahapp dags att vända blad på Jan Stenmark kalendern för första gången, Februari är här och hur otroligt det än låter så har Januari faktiskt gått fort, allt går så fort nuförtiden, vart tar tiden vägen? Men det är väl som för oss vanliga dödliga som det är för Shawn, Stefano, Bo, Belle och resten av gänget Like sand through the hourglass so are the days of our lives
Och just för att sanden rinner jävligt fort och livet är kort och sådär så skall man göra precis det man känner för, vill och  tycker om, Carpe Diem för tusan


Okej det var egentligen inte alls det jag skulle pladdra om...Det jag ville säga var att det var en hyvens klassfest i fredags SÅKLART och Arken såg ut som vanligt och Fisherman shottarna smakade himmel som alltid, annars har jag sysselatt mig med 85års kalas där födelsedagsbarnet kanske har det skönaste namnet någonsin, hon heter Beanice vilket uttalas [Bönis] hur coolt?! Såklart ställer jag frågan "Mamma, vad heter Bönis på riktigt?" Hej jag heter Elin och jag får helt enkelt leva med att jag är en sån som gör bort mig


Johanna, Ida, Mikaela und ich (som vanligt tog jag ca. 5 bilder på hela kvällen)


Världens underbaraste mormor och morfar (är det månne ett spöke som susar bakom moffa?)

1 Kommentarer
Johanna "Lompa":

Svar; Eller hur! vi e bäst ^^

tack <3 Jag har en cola bredvid mig så det går nog framåt med den punkten. :)

2011-02-02 | 10:40:10
URL: http://lompas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: