2011-06-19 | 19:27:41

M.O.R.K.I.S

Horoscope smakade riktigt bra, lite för bra tillochmed. Shitshitshit vilken kväll, förkrökade med Sedinskan - drack vin och pratade non-stop. Skittrevligt var det! Sen bar det o mot the big city! Gick ensam till Indigo med slicka-av-stämpel-till-Arken-plan i bakfickan. Men till Arken kom jag aldrig. Indigo dög bra, roliga typer och helt ok musik, en hotshot för mycket --> efterfest (som aldrig hann börja) --> märker att min plånis är gone --> blir cry baby --> får hjälp av vänliga själar som försöker lugna ner mig --> hittar plånboken utanför Wirrans --> blir cry baby one more time, denna gång av glädje, lättnad och lycka --> back to afterparty --> ska va schysst och betala taxin --> inga pengar på kontot FML FML FML --> går in --> försöker sova --> KARUSELL IN MY HEAD --> "kör lite buss" --> går hem --> tar hundra år --> är hemma 7 imorse --> kör lite buss till --> somnar --> vaknar --> mår som en magsjuk på gungande Rosella --> får morkis --> har morkis -- vill spola tillbaka tiden till Indigo och beställa EN shot, inte TVÅ, då skulle nog allt kännas så mycket bättre idag

Nåväl förbannat roligt hade jag iallafall tills eländet på slutet. Och det är väl såhär man skall göra nu? Jobba hela veckan, och festa när man verkligen är ledig dagen efter? Sjukt skönt ju, förstår inte hur man orkat vara bakis på jobb så många gånger, tror bannemej det är slut med det! Känns så jädrans mycket bättre att må bra och sälja böcker frisk och kry! WORD SISTAH


två coola brudar, älskar ögonen

ps. är himmelens glad att min boy is home again, han tycker vi om så det bara skriker om det ds.

1 Kommentarer
Moa:

HAHAHA ELIN!!vi är nog vi. Kaosade runt igår som vanligt, men vad gör man hihih NO SHAME!

2011-06-20 | 00:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: