2011-03-08 | 12:51:31

BEHAGLIGT ÄR ETT BRA ORD

Igår gjorde jag två väldigt o-Eliniga saker, jag släckte alla lampor, tände ljus (?!) istället och satte mig ner och började läsa en bok (?!) och när jag väl satt där bland Elvis, ljusen och med boken i hand så ställde jag mig själv frågan "varför gör du inte såhär oftare Elin?" för det var så fruktansvärt behagligt, jag gillade läget helt enkelt (givetvis dök frågan "börjar du kanske bli gammal Elin som läser en bok FRIVILLIGT med TÄNDA LJUS som belysning?" också upp) men NEJ jag ÄR ung i mina bästa år och om jag skulle läst Bibeln med förstoringsglas för att glasögongen inte räckte till, DÅ kanske vi kan börja snacka gammal! (känner mig dock redan fasligt gammal med både ryggskott, höftproblem och dålig hörsel i bagaget...MENMEN)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: