2011-03-13 | 21:07:56

GUD VAD ALLA FYLLER ÅR IDAG


Igår käkades det kräftor, dracks snaps, vin, öl, spelades Wii, spelades mitt loppisfynd till spel (Elin skall förklara ordet Ukraina = "Samma sak som Uranien men ändå inte alls" (Här är det alltså Ungern jag försöker få fram men istället flyger nåt annat ur min mun...) och skrattades mycket SOFTSOFT I MUST SAY
GRATTIS TRYGVE EXTRA-PAPPAN-WIKLUND
och
GRATTIS VÄRLDENS FINASTE MORMOR

Idag har jag raggat med mina homies Mette Klara och Michaela runt halva Åland kändes det som, spontanätit tårta hos en snäll flicka som jag egentligen inte känner så väl, Jojjo (som alltså också fyller år idag), skypeat med mina andra homies Carro och Lauris och haft en finfin feelis i magen efter allt detta, vänner är bra för magen

Igår for jag hem när resten av gänget begav sig till Arken eftersom jag är en sån liten plutt som inte kommer in där. Så jag for alltså vinlullig hem själv KAN ALDRIG SLUTA BRA lägger all fin/lipig musik jag hittar i spellistan och lägger mig på sovrumsmattan (...?) och lyssnar och börjar lipa som ett litet barn, det är spännande hur fin musik blir tusen gånger finare med lite vin i blodet. Och det var så skönt! Att gråta bara för att någonting är så fruktansvärt vackert, det är grejer det, det är förbanna terapi! PROVA

Hohojaja den här veckan är det dags att ta sig i kragen och ordna upp skoljox, bäst att gå och sussa nu så att man är fit for fight

PÖSS

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: