2011-03-05 | 21:17:45

NY BIL. NY HEADER. NY BAKSMÄLLA

Igår stod det party hos Simon Mecklin på schemat, trevligt trevligt
Gjorde dock misstaget och for till stadshotellet för lite dans tänkte jag men dansade jag? Svar nej
For hem rätt så tidigt och tänkte gud vad duktigt Elin och va skönt att få komma hem, väl hemma slår fyllan mig i ansiktet och resten av natten "körde jag buss" FAIL och FÖRLÅT JBOY ATT JAG BLIR EN NÅJSIG_PHLIKKA91 PÅ FYLLAN

Idag har mitt tillstånd inte varit det bästa - sängen, cola, djungelvrål och friends har varit mina bästa vänner och Dinoskäk med Clemes/Wiklund familjen smakade fruktansvärt bra 
Nu sitter jag ensam hemma och lyssnar på Melissa Horn på högsta volym, det var alldeles för längesen jag var för mig själv och bara chillade med Melissa, texterna kan ju anses aningen deprimerande men det är vackrare än vackrast och ja det är bara så vackert så man nästan vill fälla en tår, precis som jag gjorde till sista låten på hennes konsert, näst intill taskigt att spela min favoritlåt som sista låt när jag först inte tror den skulle komma alls = Elin goes mad men sen SEN börjar hon plinka på de första tonerna och jag skulle ljuga om jag sa att jag bara grät lite...fint var det iallafall, fin konsert med fina Ehres-systrarna I MISS YOU GUYS

Men nu till någonting som verkligen inte är deprimerande - JAG HAR BLIVIT ÄGARE TILL MIN FÖRSTA ALLDELES EGNA BIL OCH DEN ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT VACKER FIN GULLIG PÅ ALLA SÄTT OCH VIS, I´M IN LOVE (bild kommer en annan vacker dag) ska faktiskt fara ut på en cruise nu tänkte jag PÖSS


FRÅN IGÅR
min bro med Ted och Emil som tafsande pojkar

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: