2011-09-09 | 19:39:41

I'M LIVING FOR THE WEEKEND

Jahaaa det är det här som kallas fredagsmys! Fondue, fint sällskap, lite vin, skratt och kärlek, det kan man ju inte annat än fetdigga! Idag har varit en riktig HEJJAGHARINGETATTGÖRADAG men så hittade jag bubbleshooter! Spelet som jag nog helt ärligt var beroende av för nåt år sen, kom upp i 7 miljoner eller nåt helt sjukt, så tänkte att det kan man ju sysselsätta sig med efter man sett på Rachel Ray och Jims värld hela morgonen...Näää riktigt så illa har inte min uttråkighet varit, men nästan! Voivoi gotta get a job! Men andra dagar är det så jävla skönt! Går lite uppochner det där men nog sjutton vill man ha nåt att göra ändåååå

Ville mest bara meddela att jag lever! Eftersom min blogguppdatering kanske inte varit av MVG typen på senare tid! Men dagarna bara rinner ihop och Elin hänger inte med NEJNEJ men hon mår bra och är glad (förutom när hon får arbetslöshets-panik)


Nejmen fyyy så dom håller på!! Elvis och Marilyn!! Fast jag förstår dom!! Pussas är ju kuuuul!! JAAA

PUSS

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: