2011-09-13 | 23:06:10

MELISSA

Melissa Horn - min gudinna, släpper imorgon 14 september nytt album och jag har redan hunnit fälla en hur-kan-det-vara-så-fint-tår när jag smyglyssnat lite på vad hon skrapat ihop så förväntningarna är skyhöga ♥

Jimmy Bäcklund - min karl, åker just nu runt i Control Risk bilen och tjänar pengar och imorgon har vi hållit ihop i ett helt halvår, det ska firas med spaghetti & köttfärsås a'la Elin för det måste ju ändå firas! (okejokej I admit it - det kanske inte behöver firas men jag VILL) på riktiga årsdan kanske vi ökar på det till lasagne ♥

I övrigt så tycker jag det är väldigt o-roligt att vara ensam hemma i stora huset, blåser gör det så taket snart flyger till skogs och det viner i spisen som om Carola sitter däri och ylar. Men skall göra mitt allra yttersta att iallafall sova någonting inatt. Igår vaknade jag i panik och kunde inte somna om - såg på sex and the city och the mentalist x 2 (samma program x2 alltså så nu kan jag alla repliker) och sen kom cityakuten! Vilken Tv-natt!! hmpf

Hoppas ni mina trogna läsare också får sova
PUSS

 

1 Kommentarer
Kotilo:

Haha! Du skriver så bra Elin :D Jag gillar Melissa med och den där låten var underbar! Kram

2011-09-14 | 15:05:01
URL: http://www.divaaniblogit.fi/blogit/kotilo/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: