2010-12-15 | 10:57:49

BAKSMÄLLA

Petter och September har gjort en låt tillsammans - Baksmälla
Vet inte om jag egentligen tycker den är nå vidare bra (låter lite som att Basshunter gjort rimmen, som ni kanske kommer ihåg Anna-Banna?...) men jag kan inte låta bli att gilla det ändå
Nästa gång jag ligger där i sängen och dör morkisdöden - då ska jag lyssna på den här och känna - det är okej Elin, det är okej, du är ung och du lever bara en gång! Så upp och hoppa och kör igen!





Vi har håltimme nu, en del av mina klasskamrater pluggar ivrigt på finskaprovet som skall skrivas om 10 minuter - en del andra har tyskalektion och en del (läs: jag) sitter här och lyssnar på party och baksmälla - låtar

Äää har iallafall lärt mig Valitan sattunutta för det låter så roligt, men vad betydde det nu igen? WHATEVAAAH

KYSS
1 Kommentarer
matilda:

okeeeeeeej, VAD va det där? Kändes lite "hejhejhej jag är bara 14 år" eller "lilla hjäärtat jag tänder så på diiig" duvetvadjagmenarSÅNALÅTAR!!!!!!! Nu blev jag jätteirriterad.....JÄTTEirriterad

2010-12-15 | 14:26:33
URL: http://mmatildus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: