2010-12-18 | 19:46:02

KÄRLEKEN VÄRLDEN BEHÖVER

Det blev lite som att jag hade gjort åtminstone 5 mål igår så mycket bärs det blev sen, men fi faan va fint det satt!
hade en aparolig kväll igår, sofistikerat på mitt vis och upp imorse och sparka boll igen, vann båda matcherna så det va ju toppen!
Idag är den första dagen på hela veckan som jag haft tid att chilla, och snacka om att jag chillade!
popcorn + dipp + friends = CHILL
sen somnade jag och vaknade 4 timmar senare

just nu sitter jag med en tomteluva på huvudet och sjunger julsånger och är allmänt retarderad i min ensamhet
Joshua "låter typiskt för Elin Kåå ;)" och det är väl lite så, jag har inga riktigt alla tomtar på loftet eller alla knivar i lådan om man säger så, men jag tror faktiskt jag skulle tycka att det var jättetråkigt att ha alla tomtar på loftet och lådan full med knivar, det är ju så härligt att vara lite C R A Z Y

1 Kommentarer
le:

haha tomtar på loftet KUEL DU AER

2010-12-20 | 14:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: