2010-11-01 | 10:23:43

DEN TRÖTTA ÅTTAN

I brist på annat att göra (inte helt sant, borde lyssna på hur man checkar in människor hit och dit på det här underbara nya hotellsystemet, men det läraren säger far in genom ena örat och ut genom andra snabbare än hur snabbt Usain Bolt springer...) iallafall så spelar jag Snille istället för att vara duktig elev, och tro mig det är 100 ggr roligare, speciellt när svarsalternativen är jag-skrattar-högt-för-mig-själv-roliga, jag dog lite när jag såg det här...



← den trötta åttan
skulle kunna vara jag just nu, om jag var en åtta det vill säga...

Ha en fin måndag och ta hand om varandra
CIAO // ELIN KÅÅ
2 Kommentarer
matilda:

visst har du gjort nått med bloggen elin? Det är oliveeerna!!!! Eller var det oliver?? :D Miss 'em, de va snitsiga :(((

2010-11-01 | 18:46:51
URL: http://mmatildus.blogg.se/
Elin:

haha oliverna kanske kommer tillbaka när jag orkar med dom igen, dom blev plötsligt så himla gröna och såg äckliga ut :( och jag tycker ju det är nåt av det godaste som finns! när dom ser goda ut igen åker dom upp! puss

2010-11-01 | 19:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: