2010-11-27 | 19:33:51

JAG ÄLSKAR MARK LEVENGOOD

Igår tog jag igen mina vita veckor, man kan säga att jag la all denna missade fylletid i en påse och öppnade upp den igår och lät en bärs bli till 100, herredjävulen vad jag har mått som en smutsig toaborste idag, jobbdagen kändes som 4 år istället för 5 timmar, tur dock att man har underbara arbetskamrater
och inte att förglömma :  En underbar mamma som tycker synd om mig fast min må-illa-het är självförvållad ♥ och underbara vänner såklart! Tack för glöggpartajet Klara! nog är det väl sjukt att om man lägger i lite vodka i glögg så blir det bara att smaka blåbärssaft? Farligt? SVAR : JA

Dagens visdomsord kommer från min ena chef: Gör som Mark Levengoods mormor Elin, blunda - och tänk - det jag inte ser har inte hänt

I övrigt är allt bra tackar som frågar
PUSS PÅ ER




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: