2010-11-11 | 22:34:40

KANSKE MITT ARTISTNAMN BLIR NOVEMBER...

Godkväll kära vänner! kom just ur duschen efter ett futsalpass, suger lite balle att ha träning såhär sent, blir ju piggare än engelska grisar! Nåväl, sitter och diggar till låten som snurrat i mitt huvud hela dagen nu...Mikrofonkåt med September har verkligen gått på repeat i Elins sångreportoar idag, jag sjunger verkligen heela tiden, det hände en kul grej för ett tag sen...

Jag och mamma sitter i bilen, jag kör, when a man loves a woman (eller nån liknande jätteballad, minnet sviker mig här...) kommer på radion...
Elin: When aa maaaan loooves aa womaaan
Mamma: Elin, det vore nog bra om du har ögonen öppna när du kör...

Jaja mamma men nu är det så att jag tycker om att sjunga med inlevelse!

Sen är det en annan sak med mitt sjungande som stör vissa delar av min omgivning ibland (läs: min syster och Laurina) jag hakar upp mig på samma textrad HELA DAGEN, som idag tillexempel
Orginalet: Eyo jag rimmar på från undergroundnivå
siktar mot toppen så långt jag kan nå
kommer in rullar hårt i stockholms terräng
det är titeln jag vill åt, jag är mikrofonkåt

Elins version: Ja jag rimmar på från undergroundnivå
siktar mot toppen så långt jag kan nå
Ja jag rimmar på från undergroundnivå
siktar mot toppen så långt jag kan nå
Ja jag rimmar på...

Ni förstår va? men jag förstår inte hur det kan bli jobbigt i längden att lyssna på...............



Nej nu ska jag försöka få lite fin sömn, sa jag att jag har varit ledig idag? det har jag! cpskönt! i helgen blir det andra bullar, har ni ingenting för er sådär fredag- och lördagkväll, ta en titt in till Park och säg HEJ ELIN!

GODNATT // ELIN KÅÅ
2 Kommentarer
Ikk:

GRYM var hon med den låten!

2010-11-12 | 21:17:35
URL: http://ikkita.blogg.se/
laurina:

har börjat acceptera att du inte riktigt är som alla andra. det är okej att sjunga en rad i två timmar elin. bara ja slipper lyssna? kiddingyoulovelypieceofcakelovewhenyousing

2010-11-13 | 00:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: