2010-10-09 | 17:12:50

SJUKT HIT OCH SJUKT DIT

Igår var en skönt höstig dag, var fredagsfeelis i skolan så det gick apafort! Sen blev det fika med coolingarna Kira och Laurina, vi satt ute och låtsades att det var varmt, vilket det inte var men sjukt mysigt! Och jag älskar ställen som vet att mycket vanlijsås är det enda rätta <3





Han som äger Röde Orm fyller jämnt idag, han är vår granne...sjukt mycket bilar på Tvärgränd idag! vissa valde att parkera på vår gård också JAG GILLAR DET (cykeln tillhör alltså inte oss men det gör häcken...)



Ikväll blir det middag hos sis! kommer bli sjukt kul, jag är sjukt partypepp vilket jag inte varit på länge BELIEVE IT OR NOT och jag tror det kommer bli en hyvens kväll, ska vara där om 20 minuter dock, tidsoptimisten nr ett Elin Kåå har inte duschat än...hur tänkte jag nu riktigt? nåväl fint folk kommer sent

CIAO // Elin Kåå
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: