2010-10-15 | 21:44:27

GO BUY YOURSELF SOME GOLD

Har haft det apagrymt i Sverige med morSaaan! igår shoppade vi loss, åt på Kompanjangh (stavning?) SÅ JÄVLA GOTT, vi drack vin, sen gick vi på bio, somnade efter en kvart, väckte mamma när hon snarkade...sen började vi båda skratta jättemycket, då tyckte nog dom andra att vi va jobbiga men WHO CARES? sugig film var det ju iallafall, Lyckan, kärleken och meningen med livet, ingenting jag rekommenderar, om ni inte vill ha ett sömnpiller förstås! har iallafall varit jättejätteskönt och vi lyckades få en mini-svit eftersom alla andra rum va upptagna, schysst sa vi och så jäkla grymt va rummet! GRYMTGRYMT helt enkelt, mitt sparande av pengar gick väl sisådär men va tusan, man måste unna sig här i livet! annars skulle det nog bli kålrotslåda och vatten till middag vaje dag... unna er själva!

Nu sitter jag och ser på idol med Laurina och mamma Inger och tääjar! vi vill flytta till Gotland för vi tror Olle kommer därifrån, skitfin kille det där, men som Laurina just sa "det suger ju att jag är en bland 10 miljoner som sitter och dreglar just nu..." och det är ju lite så, men fan tur är ju det att det finns många puddingar här i världen! puddingar is the shit helt enkelt!


igår bröt jag nageln i en HM provhytt --> tumme nr 1 i plåster...för tio minuter sen lyckades jag sticka mig själv djupt i fingert med ett örhänge --> tumme nr 2 i plåster F A I L

ikväll tänker jag förresten bege mig till Arken, det hände senast HMMM för kanske 2 månader sen? BRA JOBBAT ELIN, ser framemot stinkande dansgolv OH YES

CIAO // ELIN KÅÅ
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: