2010-09-21 | 18:02:46

GRODDAR

Kom just hem från ett sjuhelsikes BodyCombat pass vilket jag antar kommer resultera i en förbenad träningsvärk imorgon, ni vet en såndärn som gör det jobbigt att ens sätta sig ner hoho men kiva var det! fick Laurina med mig också, ska försöker få med henne till den "andra" sidan (till träningsverket ist för Avancia) får se hur det går med den saken...

I övrigt så har jag varit dödens trött/seg både igår och idag, men ikväll tänkte jag fasiken rycka upp mig och städa mitt tredje-världskriget-liknande garderob och rum, kanske jag kan tvinga Lauiii att hjälpa mig...det tror jag nog jag kan! hihi

Vet ni något annat intressant då? jooo jag proppade just i mig en hel burk med groddar!! känns som det är sånt man inte ska äta en hel burk av, men det var ju helt plötsligt jättegott! här har ni en bild på mina groddar:


visst ser det läskigt ut? åå vad har jag gjort, jag förvandlas säkert till en grodd själv nu efter min burkätning :(

det här kan faktiskt ha varit ett av de mest oinnehållsrikaste inläggen ever, menmen tur att man kan fylla upp med en fin groddbild

CIAO //Elin Kåå
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: