2010-09-18 | 20:06:47

FEEL THE RUSH

Uppdatering: är ensam hemma, dricker vin, lyssnar på Arvingarna och låtsas att jag är på Hammarbo och dansar bugg med mormor! GILLAR HELT ENKELT LÄGET ORDENTLIGT

nu kanske ni tänkte men guud va gulligt Elin ska vara hemma och läsa böcker ikväll eller kanske skriva lite poesi med ett glas rött i vänstra handen och pennan i högra? men ack så fel man kan ha, det är ju det jag gör på tisdagar! DAA-A
lördagar är ju = I´M IN MIAMI BITCH DUDU DUDUDU DUDU DUUDUDUUU
(är alltså på väg på rajtan till en Viking Lines anställd, var hur kommer det här sluta?)

Igår stod det shopping på schemat med Linniepooh och Lalliepooh FIDDIGT FINT VA DET! skulle köpa ett par skor på Bianco var planen, Biancobutik 1 = existerar inte längre, nu ligger det nå jäkla HEJKOMOCHHJÄLPMIG-BUTIK DÄR, Biancobutik 2 = nää för dom håller ju på bygger om halva Gallerian = Bianco har stängt, LIFE IS SO AWESOOOME...nä men positiv som man är (Linn och Laurina, glöm alla fula ord som for ur mig under Galleriavistelsen) så tänkte jag "nej men jag klarar mig ju utan skor, barfota på hösten är ju hur trevligt som helst" okej jag har skor, men jag ville ha DOM skorna, nu låter jag som en jäkla materialist eller vad sjutton det nu kallas, men skor SKOR jaa vad ska man säga? Skor behöver inte säga nåt eller ge mig godis för att jag ska bli glad, skor är TRUE LOVE (shit hur mycket vin har jag druckit egentligen? ER GISSNING=3 flaskor, SANNINGEN=6 klunkar, not okey att bli poet efter 6 klunkar så nu slutar vi med det)

I övrigt så gillar jag läget (som oftast), lever livet, är glad och mår bra



ps. missa inte Mattis ( AAAAA <3<3<3 ) sjuttonde födelsedag imorn!!!!!!!!! FIN TJEJ, MYCKET FIN ds.

CIAO // Elin Kåå
1 Kommentarer
matilda:

Hahhahah gullleee!!! :D DU är fin!!! Snart kommer du hit, och då ska du få chokladkakkaaaaaa(du får välja med eller utan drugs...mohahahaa) Verkar ju nästan som jag också druckit 7 flarrer vin, puss babbbeee!

2010-09-19 | 20:14:07
URL: http://mmatildus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: