2011-04-27 | 22:09:08

DET ÄR SYNK!

Janina och jag är än en gång ombord på Birka, går förjävla bra så man trippar nästan på tå och undrar när NÅT ska gå dåligt, vi gillar läget som tusan och vi synkar ihop, synk är det nya Janina-och-Elin-på-Birka-ordet, förra gången körde vi I´M ON A BOAT stup i kvarten, den här gången är det DET ÄR SYNK! när nåt liksom är så jävla lika - som när vi säger precis samma saker på precis samma gång SYNK eller när vi böjer oss fram båda två på samma gång och våra huvuden säger klong! DET ÄR SYNK (en ond synk) allt är synk helt enkelt! Och skämma ut oss har vi slutat gjort också, tror jag...Körde en liten felsägning idag bara

Tom: har ni ätit nå ägg i påsk då?
Elin: Nää faktiskt inte, men jag har ätit mamma
..............................................................
Elin: Memma!! menade jag ju såklart
GARV PÅ DEN

Och eftersom jag tydligen har en käpp i röven när det gäller bloggskrivande måste jag ju bara passa på att säga PÅSKEN VAR HELT FRUKTANSVÄRT EJVSÅÅÅÅM
körde en 4 dagar-i-radare och hade SJUKT KUL och förutom vin och hotshots har påsken bestått av massor av fina vänner, kärlek, dans, Isabella-kryssning, överraskningar, sol, jobb (ja faktiskt!), efterfest, ordspråk, grillning i Hammarland <3, bilcruise, bakishäng och massa massa annat underbart härligt
ÄLSKAR ATT ENERGIN KAN VA PÅ TOPP FASTÄN MAN SOVER 3-4 TIMMAR FLERA DAGAR I RAD, BARA FÖR ATT LIVET ÄR SÅ JÄVLA SCHYSST OCH CHILLIGT!! HAR MÄRKT ATT MAN FAKTISKT INTE BEHÖVER SÖMN, BARA MAN HAR KUL!!!

Sådär, nu ska jag och Janina gitta till vår partyhytt, har måkat i oss popcorn och cola i hytten och just käkade vi kakor - next week will be a healthy one
ELLER?

PUSS

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: