2011-08-14 | 17:06:43

ÅNGEST ÄR INTE BRA FÖR MAGEN

Japp! Sådär bara PANGPOFF har höstångesten gett mig både en vänster och höger och lämnat sig kvar som ett fett blåmärke, sommarbubblan har spruckit och det är back to business som gäller SUUUUUUG

Mitt tillstånd just nu: Massor av saker som måste göras --> Elin vill bara gå och skrika i en kudde (eller se en lipfilm och käka Ben&Jerrys tills hon spyr)

TACK OCH HEJ LIVVERPASTEJJ


Se på det här då, solbränd, glad och no bad thoughts in the pallo
DET ÄR JU SÅ DET SKA VA FÖR FAAN

Nåväl, som jag brukar tänka: Allt löööser sig, och gör det inte det
JAA VAD SJUTTON GÖR DET OM 100 ÅR?!

puss och hej vad jag är hungrig nu, kanske humöret far upp ikapp med blodsockernivån
LETS HOPE SO

1 Kommentarer
Johanna "Lompa":

Du är inte ensam om höstångesten, jag är fruktansvärt deprimerad D:

2011-08-14 | 21:13:24
URL: http://lompas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: