2011-02-04 | 18:05:52

RASTLÖS TJEJ

Jag gillar verkligen inte att vara okapabel till att göra saker!
Läkaren och kiropraktorn säger att jag ska ta det lugnt men det är ju så fruktansvärt långtråkigt, visst en kväll kan jag väl chilla lite men det är nog inte längre än så som jag klarar
blir så sjukt RASTLÖS

I onsdags då ryggen small var jag ensam hemma och ynkligast i hela stan, hade min egen sjukstuga här hemma med citronsaft+tranbärsjuice+Burana+antibiotika+värmekudde+Voltaren då var jag seriöst FMLig

I går (torsdag) = andra kvällen jag behövde sysselsätta mig med oansträngande saker och jag gjorde vad jag kunde, tecknade teckning efter teckning, såg på ett otal Friends avsnitt tills min DVD började hacka, åt en halv Marabou platta + var på facebook mer än jag vart på flera veckor och så käkade jag pizza och såg på både halv åtta hos mig REPRISEN och det nya avsnittet OCH DÅ GILLAR JAG INTE ENS DET PROGRAMMET OCH KLOCKAN GICK SÅÅÅ LÅNGSAMT men den gick och nu är det FREDAG äntligen

Var till skolan 2 h idag, det gjorde ont men det var kul att si sina fina classmates igen, sen var det dags för kiropraktor - det va grymt skönt! knakade som knakigaste knakaren "oj det låter ju som när ett pärlhalsband går sönder och pärlorna ramlar på golvet..." det va roliga ord från kiropraktorn sen mätte hon mina ben "Oj det en ena benet är tillochmed några centimeter längre än det andra..." det va mindre kul, missbildad_tjej_91 fast lite kul va det såklart

Ikväll tänker jag bannemej inte sitta hemma, CANT TAKE IT ANYMORE - idag sa jag till pappa att vi skulle börja laga mat för klockan börjar ju närma sig halv 7..."Elin klockan är bara halv 5" FML men nu är klockan mycket! ska hämta upp Klara och Michaela snart och tänkte ha en hyvens kväll faktiskt!


Här har vi en bild på min vän Monica och min über6iga tv vars DVD är lite ledsen nu för att jag använt den så mycket, men den behöver nog bara vila och få en klapp på axeln ibland så blir den bra! *hoppas*

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: