2011-01-18 | 21:59:47

ÅLDERSNOJA?

Det kan ju faktiskt hända att jag en av de sämsta uppdaterarna i stan, ja kanske tillochmed på hela Åland (för det är ju SÅ stort...) nog nåjsat - ville mest att ni skulle veta att jag lever, första veckan i skolan ville jag mest hoppa i en brunn och simma lite, kändes lite sådär som en groda utan ben = hopplöst, tankar som "varför går jag ens den här skolan när jag istället borde vara ute i Afrika och hjälpa fattiga barn eller börja min forskning efter ett botemedel mot cancer???" jaa även om jag skäms lite för det så har jag haft ELIN DET ÄR DAGS ATT HJÄLPA VÄRLDEN ATT BLI EN VACKRARE PLATS ISTÄLLET FÖR ATT GÅ OCH BLI HOTELLRECEPTIONIST FÖR SNART HINNER DU INTE DET löjligt att ha ålderskris vid 19 års ålder? SVAR: JAA och jag vet det!! nog blir man ju trött på att ha en hjärna som vill tänka knastankar ibland

På tal om trött! Det är exakt vad jag kommer vara imorgon när det skall upp till skolan och serveras, usch jag är inte dålig på mycket HÖHÖ men herregud att bära 3 tallrikar på en och samma gång är inte lätt alltså, men Elin the powerwoman klarar allt!






0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: