2011-07-22 | 10:23:02

BRÄND-PÅ-EN-KORV-TJEJEN

Höll på glömma! Island in the sun rockade fett såklart! Brände mig dock på en jävla korv när jag svalde den största biten nånsin på fredagsnatten JA NI FÅR SKRATTA NU så levde på yoghurt och soppa tre dar i rad HIMMEL när jag i tisdagskväll kunde svälja normalt igen HALLELUJAH shit happens when you're hungry and a little bit round under your feet, I guess :(

Blev spyfull på lördagskvällen också, men sånt hör ju till! Elin Spyan Karlsson måste ju leva upp till sitt smeknamn RRIIGHHT? Sangria från Mallorca? aldrig mer

Men det var det värt! Kul i jul som man brukar säga! Kul i Jurmo skulle jag säga!


FARLIGA SAKER

Joo och så glömde jag ju mitt minneskort till kameran hemma också, så inga bilder från min sida...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: