2011-07-04 | 18:49:16

PEACE AND LOVE

Tisdag: Får reda på att jag har urinvägsinfektion IGEN tydligen en extra jobbig en FML antibiotika i en vecka FML skall fara på peace and love onsdagmorgon och mår skit FML grinar som en bebis hela tisdagen FML

Onsdag: Försöker knuffa bort att jag har ont precis överallt, hoppar på Rosella med ejvsåm tjejer, Kejsen LauLau och Emsi för en tripp till Borlänge och Peace
and Love, skrattattackerna är redan igång, mår bättre, allsång i bilen OH YEAH. sen kommer vi fram efter lite felkörningar KÖAR, kommer aldrig fram, blir FML för jag kommer missa Paolo Nutini, my favouriiiite, världens schysstaste peopleee låter mig och LauLau gå och rocka medan dom fortsätter köa LOVE far på Paolo Nutini OHMYGOD SÄGER JAG BARA. seeen börjar jag må som en jäääävla jävel igen, deprimerar mig lite. Går och sover.

Torsdag: Vaknar, mår fortfarande piss MEN SEN PLÖTSLIGT NÅNSTANS börjar medicinen fungera och Elin börjar må braaaaa! Hänger vid älven och solar med en cider i hand hela dagen, rock n rollar till Maggio och Oskar Linnros RYYYSNIIINGAR

Fredag, Lördag: Grymmaste dagarna i universum, människorna, musiken, stämningen, golden cap cidern ALLT

A M A Z I N G

Söndag: Dags för hemfärd S.L.I.T.E.T och shit pommes vad mycket skratt, hela festivalen blev en enda skrattfest och det mina vänner måste ju vara nåt av det bästa som finns!

ÄR LITE KÄR I PEACE AND LOVE NU IIIIIH


Kuliga coola brudar det här, våra grannar däremot va inte så mycket att hänga i joulugranen

PUSS

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: