2011-07-28 | 15:47:46

TROETT TJEJ

Rockoff tar kål på mig alltså, blir lite rädd när jag räknar hur många dagar i sträck som alkohol har runnit ner i min kropp MEN KUL HAR JAG HAFT, SÅ SÄTÄÄÄNS och så har jag varit fett mycket ledig, SÅ INGEN MORKIS! Ikväll blir det dock lugna puckar - måste låta levern vila en dag...Imorgon blir det VIP - mat på Rolandz med hela stora familyn för att fira Krille 30 och Lina 25! KOMMER BLI E J V S Å M mmmmmm

Annars så är det mycket kärlek i luften, lite höstångest sådär mellan andetagen men då andas jag bara lite till och lugnare så försvinner den. Kommer antagligen bli panikslagen när september kommer och jag märker JAG HAR INGET ATT GÖRA, nåvaaajs allt blir bra allt blir bra och när kärlek finns överallt så är det ju himla trevligt och jag vill sända extra mycket kärlek till Norge just nu, försöker förstå vad som hänt men det går ändå inte riktigt in i hjärnan, det står i alla tidningar, pratas om på alla nyhetskanaler och man vet vad som hänt - men man förstår helt enkelt inte, hur kan en enda människa vilja förstöra så mycket, för så många?

Nej nu känner jag hur arg jag blir ännu en gång när jag tänker på det. Bäst jag far in till stan och säger hej till min födelsedagssyster ♥

PUSS

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: