2011-06-14 | 15:13:56

SOM EN BANAN

Först snackar man massor av jox att man borde sluta klaga - så känner man en bra dag
Sen vill man inte göra annat än klaga - det är en dålig dag

Är ledig. Är bara gråa moln på himlen. Är cpseg. Gör inget av det jag hade tänkt idag. Så det suger ju lite pung. Caroline överraskade mig på jobbet igår. Det är iallafall jättetrevligt att hon är hemma. Träffade Mich Mette och Klara på Tjäna idag så hakade på dom tilll Emmaus i Godby. Hittade en väska. Det va kul. Vill äta choklad. Orkar inte träna. Suck och stön where did my livslust go? Finns det ingen ork så finns det, orka torka liksom. Men man måste väl ha dåliga dar för att veta hur en bra dag känns? POSITIVA TANKAR


Här har ni en bild på en banan som jag tog en gång. Känner mig lite som den här bananen idag, typ som att jag bara ligger där på ett bord och hänger lite utanför och ser lite nere ut fast med en liten gnutta ljus (ljus som i att jag hittade en fin väska idag och att man har fina buddies och fin boy)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: