2011-06-06 | 18:24:08

IDAG VAR DET IN EN KUND SOM UNDRADE OM VI HADE GLASS, DET VA JÄTTEKUL

Igår när jag tittade ner på min högra arm upptäcker jag någonting fasansfullt - ett klöver, ett A och en stjärna 3 ARKENSTÄMPLAR fint lagda bredvid varandra, befann mig dansandes på stadshotellet mer än vad jag befann mig hemma förra veckan INGA KONSTIGHETER (jooo kanske liiiite...)

Nåväl känner att min Arkenhunger (om det ens finns nåt sånt? tydligen...) är mättad för ett tag nu, ska börja fiska istället! Igår fick jag prova Jimsters kastspö och herrejisses jag gillade det! Fick flashback från när man va liten och cool och fiskade med sitt mumin-kastspö, fiskade faktiskt en hel del när jag var liten, fast då använde jag mask på kroken - nu använder man tydligen nåt så konstigt som drag? (jaja man använde det säkert när jag va liten också men jag använde mask OKEJ) massa roliga fiskliknande saker som man slänger i och så vill dom riktiga fiskarna äta upp den fiskliknande saker? Ja-aa nog finns det konstiga påhitt i den här världen

Annars så har min jobbsommar börjat idag, har fått löneförhöjning SOFT men ack och ve känns redan som nån har stuckit femhundra spikar i mina fötter PALLA STÅ LÄNGE VA

Käkade för 2 minuter sen på Åbben - så jävla fint och nu skall jag väl göra nåt vettigt är planen

PUSS

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: