2011-05-22 | 14:49:55

14 TIMMAR

Då hade man tagit en examen igen då, jag älskar att ta examen, alla är så glada och fina och så får man fira ordentligt tillsammans med ejvsåm pippöööl! Fredagen var helt perfekt, solen stekte, lyckades hålla klänningen o-klottig, fick stipendium!!!!! CPKUL, champagnen smakade mumma, maten smakade mumma och människorna runtom en var/är TOPPEN = PERFEKT HELT ENKELT

Seriöst så undrar jag om jag någonsin träffat så många underbart härliga människor på bara ett år, hoho, HOT&KONF 2011 ÄR TAMMETUSAN DA SHIET, är så jävla happy att dom ringde från skolan EN vecka innan skolstart och berättade att jag hade kommit in iallafall! och jag är så jävla happy att jag inte hade andra planer för hösten! är så jävla happy med klassen, skolan och lärarna! är så jävla happy helt enkelt! HAPPY HAPPY GIRL

Ikväll blir stor familjemiddag för att fira lite såhär i efterhand, ska få mögeloströra ♥


ps. rubriken visar antalet timmar som festen höll på hoho jaja ds.

3 Kommentarer
Johanna "Lompa":

kom du också in som reserv? :O Jag å Janice kom också in som de ;) haha fy fan va nice.

HOT & KONF! <3

2011-05-22 | 18:37:40
URL: http://lompas.blogg.se/
Ida:

inga slår du mig med mina 19 timmar ;)otroligt fin bild de där! Vi måst se till att ha många klassträffar och framför allt se till så vi inte tappar kontakten med varandra. Det här året har varit underbart! <3

2011-05-23 | 14:03:40
Laurina:

FINIS <3

2011-05-26 | 23:10:50
URL: http://laurinaehres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: