2011-05-09 | 17:00:14

6 TIMMAR

Har sovit 6 timmar på två nätter
Det känns lite ruttet
Mår lite ruttet gör jag
Jävla medicin
Hoho jaja
Ikväll bär det av på klassresa
Är verkligen jättesugen att sätta mig på en finlandsfärja i det här skicket
Min finis till karl fyller år idag ♥
Det är iallafall något som är trevligt
Igår va en ejvsåm dag med mamma Eckerö Linjen och Lalla Hansson
Det var också hemskt trevligt
Inatt sov (eller låg vaken och ville dö kanske är mer sant) jag i Sund med mina buddies Emski och Lalski
Det var också trevligt såklart
Så det finns trevligheter
Fast man är trött som ett as och mår som en gås
Tror jag skrivit klart mitt slutarbete också
Det är ju stört om det är sant
(Är väldigt osäker om det duger att skicka in, gjorde den idag förstår ni och idag har jag varit väldigt koko in my head)
Nåvajs
Hoppas på sömn inatt och en trevlig resa

Puss på er

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: