2011-05-19 | 16:02:09

BEBISTJEJ

Så jävla fucking slut i kropp och själ idag, herrejisstanes har gått runt och betett mig som ett litet barn och på samma gång lite som om jag va full, känns inte okej. Tänkte att "jamen om jag ska gå runt och va på det här viset hela dagen går det ju bra, bara jag inte blir trött på riktigt, har ju massor att fixa inför imorgon" Och kanske 2 millisekunder efter den tanken når min hjärna blir jag TRÖTT riktigt sjukt jättetrött, detta händer på Kantarellen när jag är och inhandlar snicksnacks för imorgon, så mina vänner som kommer vistas i detta hus imorgon, ha överseende med mitt val av dipp...No connection to my brain at the Kantarellen-house så sen for jag hem och sov, vaknade just, fortfarande lika trött FML



Kunde vart jag idag

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: