2011-05-07 | 17:47:24

GÅ SIN EGEN VÄG

Jävlarsjävlar vad mätt jag är, seg som en jävel, hatar medicin som gör en helt zombie-aktig, illa mår jag också och jävligt kallt är det ack och ve är en opepp tjej därför får jag klaga lite, fruktansvärt sugen på att fara till Linas och Krilles tomma hus och leka lite konstnär, äta chips, se på dirty dancing och lyssnar på megabäst musik som får en att sväva lite, typ...och det är ju inte direkt Elin-likt kanske, jag menar var är PEPPEN? Den har helt enkelt gått och gömt sig nånstans 

Min kattskräck däremot, FRÅGOR PÅ DEN?! den har verkligen inte gått och gömt sig, hoppar upp och slår mig hårt i ansiktet istället, hur kan man vara så rädd för små kissor?! Klarar knappt av att ge dom mat utan handskar och gummistövlar på JA DET ÄR SANT och jag vet ju att inte alla kissor är crazy så som vår kisse Tusse men det är tydligen vad min hjärna tror, huj! Finns det hjälp emot kattskräck? HJÄLP MIG

Imorrn ska vi fira morsdag på ett lite annorlunda sätt KRYSSNING MED ECKERÖ LINJEN haha, känns skumt, jag pappa och mamma ska ombord och lyssna på Lalla Hansson, en av morsääns favvosångare så det passar ju askalasbra och medan jag är på Eckerö Linjen glassar Lina och Krille runt på Mallorcas stränder AVIS HEJ

Nej nu ska jag gå och snacka lite bondespråk med mommo och moffa, dom är bäst

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: