2011-05-30 | 15:45:13

LIVET ÄR EN FEST OCH DU ÄR FÖR TUSAN BJUDEN

Jissesjisses vilken soft helg, fredag = duktig nykter flicka lördag = jobb + parttyy at Ehres house + ölspel + partyAlias + Arken + kanske en shot för mycket + fyllehicka + fick reda på världens bästa sätt att få bort hicka + Lasse Stefanz sjungande av Elin Kåå utanför Arken + hittade en random föglöbo (som jag trodde var någon jag kände...pinsamt? Lite men vad gör det om 100 år) Han va jättestark och visade konster på efterfesten + han hette Roy och kallade Moa för Joy så nu ska dom gifta sig en vacker dag GILLART söndag = b.a.k.i.s kan man kalla det, var längesen det var så illa, men det är väl så det ska va efter en grym kväll? RRIGHT och såå lite morkis på Lasse Stefanz sjungandet och hejjagpratarmedallajagintekännermensomjagtrorjagkänner NÅVÄL FÖRBENAT KUL HADE VI IALLAFALL

Idag då? jooooo kanske den bästa morgonen på väldigt länge. Började starkt med plättar med Lalski och Jimster iiiih mina finisar ♥ och sen kom Emma den finisen och så var det dags att terra Peace and Love's hemsida för att få biljetter PANIK när det står slutsålt efter 4 minuter LYCKA när vi för 511 gången klickar på uppdatera sida och det faktiskt händer nåt! EXTREM LYCKA när köpet gick igenom iiinte alls så att vi hoppade runt som crazy frogs i datarummet INTE AAAALLLSS..... hihii

Nåväl är fett pepp idag på livet, skönt det efter gårdagens halvmorkis dag och ikväll är det korrrrrrpp! MÅSTE.VINNA.


bildbevis på min pepphet och varför jag mådde dåligt igår = ett glas i varje hand. slutar aldrig bra hoho

ps. älskar att jag efter 5 års letande hittat randiga strumpisar - hatar att dom efter en kväll bara har en hel fot FML ds.

1 Kommentarer
Johanna "Lompa":

Sv: de e OK Elin, klar jag förlåter dig ^^

vi får ses någge snart å ta en fika :)

Kramar <3

2011-05-31 | 22:04:33
URL: http://lompas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: