2011-05-27 | 21:33:47

ROGER IS THE MAN

Har sett på Så Ska Det Låta ikväll, frågor på att Roger Pontare faktiskt kan sjunga? Och på tal om det, melodifestivalen var grejer det den här tiden, inte nå säätäns låtar om att bli populär, indian det är grejen det

Annars då? JOOOOO det kommer släppas 1900 nya campingbiljetter till Peace and Love på måndag klockan 12.00 och det gör mig helt överglad!!!!! Hoppashoppashoppas jag får ledigt HÅLLER TUMMARNA 

På tal om att få ledigt från jobb, trooor jag har minne av att jag ska jobba imorgon...jag TROR alltså det, väldigt oklart om det var nu i helgen eller nästa, skrev upp det i kalendern och allt men tror ni att jag vet var kalendern är då? SVAR: nej

Fasiken det är ju så mycket man ska komma ihåg hela tiden, först ska man komma ihåg var kalendern är när man ska skriva i den, sen ska man komma ihåg att skriva i den och sen om man MED TUR kommit ihåg dom två småsakerna MÅSTE MAN KOMMA IHÅG VAR MAN LAGT KALENDERN

Äää far dit och ser hur läget ser ut, var det inte imorgon så skickar dom hem mig bara, det hände en gång när jag va cpbakis SNACKA TUR men imorgon kommer jag inte ens va bakis SÅ GE MIG JOBB PLEEEASE

1 Kommentarer
Alexandra:

Du kan vara lugn du är väntad på jobb så utan jobb blir du inte :) Ha en trevlig jobbdag, själv är jag ledig ;)

2011-05-28 | 07:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: