2011-05-18 | 15:58:37

SNUTTEGULL

Igår va en dag i kaosets tecken på många vis, sitter i skolan och skriver jobbig reserapport, mamma ringer PANIK tandläkaren har skurit syster Lina 1 cm in i tungan FML, fixade lite jobbtid på bokis, for till GeFoto med min kamera, det var sura tanten på jobb och det blev jobbigt, måste tydligen in på service min lilla snuttegullkamera (har börjat kalla allt och alla för snuttegull eller gulleplutt så ha överseende), sen ringer Ida the L och påstår att vi nog visst måste va med på friluftsdan imorgon (idag) FML och sen bar det o på jobb till ziczac, hoppade in istället för Lina, gjorde inte sådär jättejättemycket (om inte äta eat-sallad i kafferummet betyder att man jobbar?), sålde ett par byxor och en tisha ALWAYS SOMETHING sen kom jag hem och var sådär jobbigt trött som man är efter en kaos-dag, och jag som lovade mig själv så jävla hårt i måndags att jag ska bli nyttig drack såklart cokis och åt nappar i frustration över dagen, och för guds skull! glöm inte cheeseballsen...BLÄ

Men sen hände en rolig sak, Idapida Eriksson kom hem igår! Jag och Laurina mötte henne på flygplatsen med cheeseballs, ålandsflagga och en fin välkommen-hem skylt SOM LAURINA HÖLL UPP OCH NER DET VAR INTE JAG INTE JAG DET VAR LAURINA HA HA HA okeeej sorry lauris men det va ju såå kul så jag får mobbas liiite

Och så var vädret kacka också! FMLig tisdag och nu blev det väl bestämt då att tisdagar blir min DU FÅR ÄTA GODIS IDAG - DAG? vi provar på det! Idag har jag spelat volleyboll, det va så jävla kul, sen lagade jag fattiga riddare till Janice och Joe, blev satigt gott så so far so good med den här onsdagen.

Janina och Elin pushar Johanna att ringa och söka jobb till glasskiosken på La Strada...
"Jo hej! Jag heter Johanna Karlsson och jag undrar om ni har det här jobbet som klassförsäljare kvar?"
KLASSFÖRSÄLJARE
HA
HA
HA
sen skrattade vi i hundra år
tror jag är lite trött...

PUSS

1 Kommentarer
Johanna "Lompa":

OMG elin, du skämmer ut mig ;) haha

de där var dagens bästa iaf xD

2011-05-18 | 17:38:07
URL: http://lompas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: