2011-05-05 | 21:36:02

THE BIBLE DIDN'T MENTION US



Herrejävlar när blev jag så kass på bloggandet? Eller blivit och blivit jag kanske alltid varit men nu har det varit en extrem torka ack och ve shame on me

Nåväl, allt flyter på som vanligt, har gått min sista dag i skolan i onsdags och jobbade på Alandica idag och det va ju en extremt ounderhållande upplevelse, men det blir ju vad man gör det till och jag och Tomi gjorde det till en skämtdag istället, imiterade radioreklamer och sådär som man brukar göra

Är första gången på länge en opeppad tjej, min kropp är ur funktion för tillfället och det känns lite kackabajsaktigt, blir ju så fruktansvärt cptrött när inte kroppen är i skick!!

När jag körde hem för en sekund sen ungefär, så lyssnade jag på Samson låten första gången sen jaaa sen senast jag lyssnade på den helt enkelt! Det var verkligen min höst-vinter låt, massa underbara människor var inte alls på samma plats som mig vilket gjorde mig lite ledsen titt som tätt, och då lyssnade jag på den här låten för att strö salt i såren eller nåt haha, så jävla fin! MEN nu när jag lyssnade på den kändes det helt annorlunda, en fin känsla helt enkelt (satt tillochmed kvar i bilen utanför huset för att lyssna klart hihihi)

Näää fiii faaan så jävla sömnig flicka här på tvärgränd, it´s time for bed my friends!
Förresten ser mitt hår ut som att det brinner typ, lite orange, lite gult, lite vitt, lite rosa, lite rött OH YES

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: