2011-11-27 | 12:54:06

BARBIEFEST PÅ STRANDEN

Kino har blivit slitet. gjorde kanske den mest onödigaste utgången nånsin igår. Hade mycket trevligare hos Lina och Krille med spel och glögg (även om jag kanske är den sämsta förloraren i hela universum, Jimmy: Jag vill nog inte spela mer Jag: vaaa klart vi ska spela Jimmy: Okej, om du lovar att inte bli arg på mig igen...) EHEH nä men Kino, glas överallt, Djs som typ stänger av (?) musiken mitt i en låt och börjar spela om samma låt igen och stänger senare av (?) igen och halt o jävligt av klibbslajmiga drinkar på golvet ACK O VE kul att det va fint i några månader iallafall

Igår va det lilla jul, snart är det jul. Fattar ingenting. Hade en himelens trevlig dag med marknad, lutfisk och annat smarrigt, sen blev jag trött av all mat vilket INTE ÄR OKEJ när man somnat halv 9 kvällen innan NEJJAGSKOJARINTE är tydligen 5 år och somnar efter Bolibompa.

Idag mår jag bra! det känns bra! Igår agerade Lau chaufför, det var det snällaste nånsin! Dock agerade jag Dj och det blev inte uppskattat...men är en bränd skiva från 2005 och Barbie-hits det man får utgå ifrån kan det bli...fel...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: