2011-11-23 | 17:22:36

"DU FÅR 30 TABLETTER NU, SEN HAR DU 100 KVAR ATT HÄMTA UT"

Jajja! Igår påbörjade jag min antibiotika-kur mot kronisk urinvägsinfektion eller vad man nu hela fridens namn ska kalla det, kissa-taggtråd-sjukdomen förklarar det hela rätt bra, i slutet på mars nån gång nästa år är jag klaräten INGA KONSTIGHETER (jo lite konstigt känns det faktiskt) nåvälnåväl 4 månader nyktert då HÖHÖHÖHÖ näääääääää tillochmed pappa ("doktor" Karlsson) säger att det är okej att ta en eller två ibland hihi

Annars spenderar jag min mesta tid på Posten i Sviby nowadays, snacka om julrusch, jobbade 7-18 häromdan SO SCREW YOU DOLLY PARTON, WORKING NINE TO FIVE hell nooo

Men där trivs jag bra och igår hände en jättekul grej. Låt mig berätta...
På pappret där det står vad jag skall plocka för filmer, är långa-namn-filmer förkortade. Och så finns det en film som heter Lilli ja KukkaBLABLABLAnånting. Och så läste jag vad jag skulle plocka...och så står det LILLI JA KUK...................och jag fick jätteroligt där bland hyllorna (kan bero på trötthet) och jag ville verkligen berätta det till nån och visa hur kul det va men sen kom tanken ELIN DU ÄR INTE 5 ÅR LÄNGRE OCH DU HAR BARA JOBBAT HÄR 4 VECKOR DU VILL INTE FÅ SPARKEN NU FÖR ATT DOM TROR DU ÄR RETARDERAD

...så istället höll jag det för mig själv cool som jag är

ikväll ska jag o kolla på Carros nya lägenhet JIPPIE ska bli kuul


här glömde jag nog också bort att jag faktiskt var äldre än 5 år

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: