2011-11-30 | 10:53:30

KANEL

Är hemma från jobb, mitt immunförsvar existerar inte längre tror jag, stegring, huvudvärk och illamående, YEAY fattar ingenting, känns så jävla löjligt liksom, att bara lite stegring o yrsel o skit ska göra mig helt kvaddad, ge mig istället en magsjuka från helvetet så kan jag va sjuk på riktigt nån dag (ge mig det inte nu gud bara för att jag hittade på lite o sa att jag ville ha det) istället för o vackla framotillbaka nejnumårjagbra nejnumårjagskit nejmennumårjagnoglitebättre nejfalsktalarmmårfortfarande skit

Nåväl tyckte mitt rum va lite omysigt, så la jag ett kaneldoftande ljus på nattduksbordet och vips! så kändes det lite bättre, lyssnar på daniel lemma också och förälskar mig på nytt, blir alltid kär i honom, glömmer bort honom lite och lyssnar på annat coolt, och finner honom igen och blir kär på nytt, gammal kärlek rostar aldrig

salta döskallar är det bästa mot illamående mumsmums men nånting som får mig att må lite illa är att jag just precis (när jag hittade den här bilden från april) konstaterade att senast jag la in bilder på min dator va i augusti...och inte blir saken bättre att min systemis är på vift ååå varför är man så värdelös på o komma ihåg saker

ack o ve

i övrigt är allt bra

PUSS

1 Kommentarer
lauris:

herriguu, vet inte om ja nånsin gått in o läst din blogg och haft TVÅ olästa inlägg MERA SÅNT KARLSSON! blåste inte bort av berit denna gång, hon får jobba hårdare om hon ska fälla denna dam ehehh. hoppas du slutar vara sjuk hela tiden snart, det är jobbigt. för mig och för dig förstås hihi. sänder friska kramar <3<3<3

2011-11-30 | 15:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: